?

Log in

 
 
01 January 2012 @ 02:37 pm
[[Welcome. Sorta.  

!RECENTLY UPDATED!

::Musically Inclined::

Genesis.   Foreigner.  Blue Oyster Cult.
Margot and the Nuclear So and Sos.  Ryan Star.  AC/DC.
Eighties tunage.
Elvis Costello.  Adele.  Cold War Kids.  Imogen Heap.  John Coltrane.
Robert Johnson.  Michael Jackson.  

::Movies::

Classic horror movies. Campy films. Trashy films.  They are all vast categories and I love them.
More recently I've moved these movies to the top shelf on the DVD rack.
The Blob. The Fog. Sorority Boys. The Pyx.

::television::

Smallville. Supernatural.
Breaking In. NCIS. Criminal Minds.
Dead Like Me.

||Other?||

I'm a journalism junkie who fell into studying politcal science and law.
I'm interested in a million different things.
 I write fan fiction, but I don't clutter my LJ with it.  Currently.
I've gotten lazy and I enjoy curling up on my couch with a bowl of cereal and daytime television (soap operas, not talk shows.) TV on DVD.  A lot of SMV and SPN on my days off. 
I'm a huge wincest fan...and on a fandom note...Why, Castiel?  Why?   

 



....comment to be added
adding selectively...
 
 
Current Music: Moonlight Sonata//Beethoven
 
 
 
I'm A Work In Progress ~: Tea!ladyshiin on February 25th, 2009 02:09 pm (UTC)
Definitely Friending You :)

♥ Anberlin + Vienna Teng + A Fine Frenzy + Muse + Breaking Benjamin

♥ Supernatural + NCIS + Dollhouse + Dark Angel

And yay for mututal dislikes :D
courtaline: adults WTF?courtaline on February 25th, 2009 02:12 pm (UTC)
awesome.

I'm adding you now, and omfg i love your icon!
Kayla Bkaykay0733 on March 14th, 2009 03:47 am (UTC)
friends
hey! you commented on my post on find_ljfriends community. Can relate to so many things!

x] I spazz. Frequently.
[x] (Movies + Books)^Music = ♥ = Life TRU FAX


^^^^Hell yeah...lol. friend?
courtaline: kan't tipecourtaline on March 15th, 2009 02:36 pm (UTC)
Re: friends
added. sorry it took me so long to get back to you.
Advertising Agencies in San Diego Marketing Onlinebrickmade on December 25th, 2009 01:54 pm (UTC)
been on your journal a few times so I thought i'd chime in and say Merry Christmas since I just got my own journal now =D
courtaline: OIcourtaline on January 7th, 2011 06:09 am (UTC)
latest reply ever, but a merry christmas to you and a happy new year!
아산테: SHINee ► Hello!OnDubuerasera on February 18th, 2011 01:36 am (UTC)
HI~! *waves*

I saw your Castiel icon when you posted on one of my friend's entries. I squealed, lead myself here, and... yeah! HI!

Anyway, we have a couple things in common, like Supernatural (do you like S6?), J-rock, some classic rock/other artists, Twilight, Chuck Palahniuk, etc.

So, wanna be friends? ^_^
courtaline: Castiel || pick mecourtaline on February 18th, 2011 04:37 am (UTC)
OMG I love this icon like, crazy. I over use it wildly. I saw this and thought it was Cas to a 'T'. YAY! I've added you back because I need some new fandom friends in a big way.

I CRAZY LOVE SEASON 6! I think Sera is doing a ASDFGHSADGFH awesome, awesome job. I was a little annoyed by the start, because Dean 'soccer dad' Winchester was such what the fuckery to me, but...

It's been so redeemed in my book. I'm loving it in a big way.

How about you?
아산테erasera on February 18th, 2011 05:30 am (UTC)
Aish... well, I actually am not a huge fan of this season. Don't get me wrong, I am supportive of Sera and I do appreciate that she calmed down the silliness the show had turned into... but it feels like it's about time for the show to end. I'm a die-hard fan, so I'm still watching it mainly to support the show overall.

I'm most curious about Sam's soul, his memories, and the overall family dynamic rather than the smaller plots going on.

Lol, I went from squee!SPN to discussing my "meh" over S6. xD
courtaline: SPN || you don't know what's behind thiscourtaline on February 18th, 2011 05:34 am (UTC)
Oh, I totally get that. One of my besties are like that with it.

I'm most curious about Sam's soul, his memories, and the overall family dynamic rather than the smaller plots going on.

I'm totally looking forward to seeing them delve into that.